گاهی ممکن است براساس برنامه‌ریزی انجام شده که از طرف سرپرست فروش برای ویزیتور صورت می‌گیرد، سفارش یا درخواست فروشی از سمت ویزیتور ثبت نشود که باید علت انجام فعالیت از سمت ویزیتور گزارش شود که سرپرست فروش مطلع شود که به چه دلیل فعالیت او انجام نشده است.

قسمت سفارش‌گیری و پخش را انتخاب کرده و در قسمت عملیات، گزینه‌ی «علت انجام فعالیت جدید» را انتخاب نمایید.

علت عدم انجام فعالیت در سپیدار

 

در فرم باز شده عنوان عدم انجام فعالیت را وارد نموده و در نهایت گزینه‌ی ذخیره را انتخاب کنید.

علت عدم انجام فعالیت در سپیدار

 

برای مشاهده لیست علت‌های انجام فعالیت ثبت شده در شرکت در قسمت فهرست، گزینه‌ی «علت‌های انجام فعالیت» را انتخاب نمایید.

علت عدم انجام فعالیت در سپیدار