اگر در صنعت شما محدودیتی برای فروش کالا وجود داشته باشد، لازم است که این سقف برای ویزیتورها مشخص شود.
پس از ورود به سیستم قسمت سفارشگیری و پخش شده را انتخاب نموده و در قسمت عملیات، گزینهی «سقف سفارش کالا» را انتخاب نمایید.
در فرم باز شده کد، عنوان، تاریخ شروع، تاریخ پایان و گزینهی فعال را انتخاب نمایید، سپس در قسمت نوع کنترل میتوانید دورهای یا روزانه را انتخاب کنید.
سپس در قسمت کالا گزینهی اضافه کردن را انتخاب نموده و از قسمت کد کالا، کالای مربوطه را از سلکتور آن انتخاب نمایید.
پس از آن در قسمت واسطه/فروشنده گزینهی افزودن را انتخاب نموده و واسطه یا فروشنده را از سلکتور آن انتخاب نمایید، در این قسمت با قرار گرفتن بر روی اولین کالا یک فروشنده یا واسطه را انتخاب نموده و در قسمت مقدار واحد اصلی سقف سفارش از آن کالا را برای فروشنده/واسطه مشخص مینمایید، به این ترتیب بر روی هر کالا میتوانید به تفکیک فروشنده/واسطه جدید انتخاب نموده و برای هر کدام یک سقف تعیین کنید.
در نهایت گزینهی «ذخیره» را انتخاب نمایید.
برای مشاهده لیست سقف سفارش کالا در قسمت فهرست، گزینهی «سقف سفارش کالا» را انتخاب نمایید.