مناقصه روشی است که در آن سازمانهای عمومی، خرید کالا یا خدمات خود را به رقابت میگذارند و با اشخاص حقیقی یا حقوقی که کمترین قیمت را پیشنهاد میکنند وارد معامله میشوند.
اسناد مرتبط با مناقصه:
هزینههای شرکت در مناقصه فاکتور خرید خدمات
ضمانتنامههای شرکت در مناقصه ثبت ضمانتنامه
برای ثبت مناقصه پس از ورود به سیستم وارد قسمت پیمانکاری شده و در قسمت عملیات، گزینهی «مناقصه جدید» را انتخاب نمایید
در فرم باز شده تاریخ شرکت در مناقصه را وارد نمایید.
سپس عنوان مناقصه را وارد کرده و در قسمت «تاریخ شروع»، تاریخ شروع مناقصه را وارد نمایید.
در سمت چپ فرم «مناقصه گزار» را از سلکتور آن انتخاب نمایید.
سپس تاریخ پایان مناقصه را وارد نموده و فرم را ذخیره کنید.
گزینه «صدور فاکتور خرید خدمات» فعال میشود.
در فاکتور باز شده تأمین کنندگان را از سلکتور آن انتخاب نمایید.
در سمت چپ فرم تاریخ را وارد کرده و حساب معین را از سلکتور آن انتخاب کنید.
در قسمت «اقلام» با انتخاب گزینهی افزودن مشخصات خدمات مربوطه را وارد نمایید و در نهایت فرم را ذخیره کنید.
در فرم مناقصه با انتخاب گزینهی «فاکتور خرید خدمات مرتبط» میتوانید فاکتور ثبت شده را مشاهده نمایید.