اگر در صنعت شما محدودیتی برای فروش کالا وجود داشته باشد، لازم است که این سقف برای ویزیتورها مشخص شود.

پس از ورود به سیستم قسمت سفارش‌گیری و پخش شده را انتخاب نموده و در قسمت عملیات، گزینه‌ی «سقف سفارش کالا» را انتخاب نمایید.

سقف سفارش کالا در سپیدار

 

در فرم باز شده کد، عنوان، تاریخ شروع، تاریخ پایان و گزینه‌ی فعال را انتخاب نمایید، سپس در قسمت نوع کنترل می‌توانید دوره‌ای یا روزانه را انتخاب کنید.

سقف سفارش کالا در سپیدار

 

سپس در قسمت کالا گزینه‌ی اضافه کردن را انتخاب نموده و از قسمت کد کالا، کالای مربوطه را از سلکتور آن انتخاب نمایید.

سقف سفارش کالا در سپیدار

 

پس از آن در قسمت واسطه/فروشنده گزینه‌ی افزودن را انتخاب نموده و واسطه یا فروشنده را از سلکتور آن انتخاب نمایید، در این قسمت با قرار گرفتن بر روی اولین کالا یک فروشنده یا واسطه را انتخاب نموده و در قسمت مقدار واحد اصلی سقف سفارش از آن کالا را برای فروشنده/واسطه مشخص می‌نمایید، به این ترتیب بر روی هر کالا می‌توانید به تفکیک فروشنده/واسطه جدید انتخاب نموده و برای هر کدام یک سقف تعیین کنید.

در نهایت گزینه‌ی «ذخیره» را انتخاب نمایید.

سقف سفارش کالا در سپیدار

 

برای مشاهده لیست سقف سفارش کالا در قسمت فهرست، گزینه‌ی «سقف سفارش کالا» را انتخاب نمایید.

سقف سفارش کالا در سپیدار