• info@sepidar.ir
  • ٨٨٠٢٨١٤٠-٠٢١
  • تماس در در ساعات اداری

اپلیکیشن اندروید ثبت اسناد حسابداری سپیدار پرو

قابلیت این نرم افزار ثبت اسناد حسابداری و مدیریت حساب بانکی با توجه به تراکنش‌ها و سینک آن با نرم افزار جامع سپیدار سیستم می‌باشد.

ابتدا نرم افزار موبایلی سپیدار پرو را دانلود کرده و نصب کنید. در فرم ورود از شما نام کاربری، کلمه عبور، بازه زمانی و آدرس سینک را می‌خواهد.

در قسمت نام کاربری و کلمه عبور سینک اطلاعات کاربر تعریف شده در سپیدار را وارد کرده، سپس در قسمت «بازه زمانی سینک» یک بازه زمانی مشخص نمایید و در قسمت «آدرس سینک»، آدرس سرویس دهنده را وارد نمایید و در نهایت گزینه‌ی ثبت اطلاعات را انتخاب نمایید.

افزودن امکان درخواست خرید

 

افزودن امکان درخواست خرید

در صفحه‌ی اصلی باز شده گزینه‌ی دریافت تفصیل‌ها، معین‌ها و ارز را انتخاب نمایید تا تمامی اطلاعات دریافت و ذخیره گردد.

در قسمت منوهای سمت راست اپلیکیشن گزینه‌هایی تعریف شده است که دسترسی کاربر را به ثبت سند حسابداری، گزارش سینک سندها یا سندهای در انتظار سینک، مدیریت پیامک بانک و همچنین تنظیمات راحت‌تر کرده که در ادامه هر کدام به‌ترتیب توضیح داده می‌شود.

افزودن امکان درخواست خرید

مدیریت پیامک بانک:

 

در این قسمت تمامی بانک‌های مورد نظر که پیامک بانکی آنها فعال می‌باشد، نمایش داده شده است.

در قسمت عملیات می‌توانید اطلاعات بانک‌های ثبت شده را حذف و یا ویرایش نمایید.

افزودن امکان درخواست خرید

افزودن امکان درخواست خرید

اگر بخواهید بانک جدیدی را اضافه نمایید، گزینه‌ی «شماره پیامک جدید» را انتخاب نموده و تمامی اطلاعات مربوط به بانک را وارد کنید و اطلاعات را در نهایت ثبت نمایید.

ثبت سند حسابداری:

 

در این قسمت تاریخ مورد نظر ثبت سند را وارد نموده و در قسمت «مبلغ به ارز» مبلغ سند را وارد کنید، سپس معین و تفصیل‌های سند را انتخاب نمایید و مبلغ ارز دوم به‌صورت اجباری می‌باشد.

در آخر توضیحات سند را وارد کرده و ثبت اطلاعات نمایید.

توجه داشته باشید هرگاه شما تراکنشی از بانک داشته باشید با باز کردن اعلان پیامک اپلیکیشن برای تراکنش انجام شده، می‌توانید ثبت سند حسابداری آن را مانند توضیحات بالا انجام دهید، لازم به ذکر است که مبلغ به‌صورت خودکار نمایان می‌گردد.

افزودن امکان درخواست خرید

 

گزارش سینک سندها و سندهای در انتظار سینک:

پس از انجام مراحل ثبت سند، می‎‌توانید از اسنادتان گزارش سینک تهیه نمایید تا مطمعن شوید سندتان ثبت شده است.

افزودن امکان درخواست خرید

افزودن امکان درخواست خرید

ممکن است فرد در زمان ثبت سند حسابداری به اینترنت دسترسی نداشته باشد و سندهای ثبت شده در قسمت «گزارش سندهای در انتظار سینک» قرار خواهد گرفت، با توجه به بازه زمانی تعریف شده در قسمت «تنظیمات» اگر در آن بازه به اینترنت دسترسی پیدا کند سند به‌صورت خودکار سینگ می‌گردد، در غیر این‌صورت باید مجدد سند ثبت گردد.

 

 

نکته:

ممکن است در گزارش سینک سندها وضعیت در حالت سینک نشده قرار بگیرد این در صورتی است که فرد در بازه‌ی زمانی مشخص به اینترنت دسترسی پیدا نکند و یا سرویس دهنده به اینترنت دسترسی نداشته باشد.

زمانی‌که اعلان پیامک برای شما ارسال نشود باید حتما در قسمت مدیریت پیامک بانک، بانکی که از آن پیام دریافت کرده‌اید را در لیست مشاهده نمایید در غیر این‌صورت باید حتما بانک مورد نظر را تعریف نمایید.