همانطور که در قسمت علت عدم انجام فعالیت گفته شد ممکن است ویزیتور به هر دلیلی براساس برنامه‌ریزی ثبت شده نتواند سفارش کالا بگیرد بنابراین باید علت انجام فعالیت خود را با سرپرست فروش یا مدیر در میان بگذارد.

برای انجام این‌کار پس از ورود به سیستم وارد قسمت سفارش‌گیری و پخش شده و در قسمت عملیات، گزینه‌ی «عدم ثبت درخواست جدید» را انتخاب نمایید.

عدم ثبت درخواست در سپیدار

 

در فرم باز شده تاریخ را وارد نمایید و واسطه را از سلکتور آن انتخاب کرده، سپس گزینه‌ی «بروزرسانی لیست» را انتخاب نمایید.

عدم ثبت درخواست در سپیدار

 

پس از بروزرسانی، سیستم لیست مشتریانی را که باید ویزیتور در آن تاریخ به آن‌ها مراجعه و برای آن‌ها درخواست ثبت می‌کرد را نمایش می‌دهد.

سپس علت انجام فعالیت را از سلکتور آن انتخاب کرده و در نهایت گزینه‌ی «ذخیره» را انتخاب نمایید.

عدم ثبت درخواست در سپیدار

 

برای مشاهده لیست علت‌های عدم انجام فعالیت در قسمت فهرست، گزینه‌ی «علت‌های عدم انجام فعالیت» را انتخاب نمایید.

عدم ثبت درخواست در سپیدار