گاهی ممکن است کل کالاهای فاکتور یا تعداد قلم‌های خاصی از آن به مشتری تحویل داده نشود، موزع موظف است علت برگشت کالا را برای سرپرست فروش مشخص کند.

پس از ورود به سیستم وارد قسمت سفارش‌گیری و پخش شده و در قسمت عملیات، گزینه‌ی «علت برگشت کالای جدید» را انتخاب نمایید.

علت برگشت کالا در سپیدار

 

در فرم باز شده عنوان علت برگشت کالا را وارد کرده و گزینه‌ی «فعال» را انتخاب نمایید و در نهایت گزینه‌ی «ذخیره» را انتخاب کنید.

علت برگشت کالا در سپیدار

 

برای مشاهده لیست علت‌های برگشت کالا، در قسمت فهرست گزینه‌ی «علت برگشت کالا» را انتخاب نمایید.

علت برگشت کالا در سپیدار