پس از ورود به سیستم وارد قسمت پیمانکاری شده و در قسمت عملیات، گزینهی «ضمانتنامه جدید» را انتخاب نمایید.
در فرم باز شده دو نوع ضمانت مشاهده میشود که شامل: ضمانتنامه پرداختی و دریافتی، یکی از آنها را انتخاب نمایید.
سپس تاریخ ضمانت نامه را وارد کنید.
در قسمت «بابت»، تعیین کنید که این ضمانتنامه بابت چه چیزی میباشد، یکی از گزینههای شرکت در مناقصه، صدور ضمانتنامه بانکی، انجام تعهدات قرارداد و پیشدریافت/علیالحساب را انتخاب نمایید
در قسمت «نوع»، انواع پرداختی را ازمیان گزینههای: سفته، سند ملکی، چک تضمین و ضمانتنامه بانکی انتخاب نمایید.
سپس مناقصهی تعریف شده در سیستم را انتخاب نمایید.
در قسمت «مبلغ»، مبلغ پرداختی را وارد کرده و بانک و شعبه را از سلکتور آن انتخاب نمایید.
سپس در سمت چپ تاریخ تحویل و سررسید را وارد کرده و حساب معین را از سلکتور آن انتخاب کنید، با ذخیره فرم مربوطه سه گزینهی صدور، حذف و نمایش سند فعال میشود.